-Hej -powiedziała
-Elo, idziemy ?
-No
Poszłyśmy na chemię, a potem na polski. Po dwóch lekcjach udałyśmy się na lunch.
-W czym idziesz na imprezę?-spytała Mon gdy szłyśmy przez korytarz z jedzeniem
-Yyy w spodniach i jakieś bluzce -odparłam
-Ej, no coś ty ! Po szkole idziemy na zakupy.
-Ok. A ty widziałaś tą..
Miałam powiedzieć "sukienkę z H&M gdy poczułam jak "ktoś" na mnie wpada. Cały lunch miałam na ubraniu i we włosach.
-Przepraszam, zagadałam się -powiedziałam
-Nie to ja przepraszam-usłyszałam
Tym kimś był ktoś kogo nienawidziłam - Cody.. Leżał centralnie na mnie, po chwili szybko wstał. Ja również się podniosłam i spojrzałam na swoje ubranie. Monika się śmiała, lekko ją szturchnęłam.
-Yy to nara-powiedziałam
-Czekaj ! Chcesz coś w zamian przeprosin ? Autograf, koszulkę z moim zdjęciem ?-wymieniał
-Koleś, daruj sobie. Monika idziemy
-Ale.. wyjąkała
Zmierzyłam ją wzrokiem, następnie poszłyśmy do WC zmienić bluzkę.
-On chciał być miły ! -powiedziała przyjaciółka
-No i ? Nie lubię go widać że jest sztuczny, ciekawe gdzie go nauczyli słowa "przepraszam"..-mówiąc to wyszłam z łazienki.
-Wiki?
-Idziemy na zakupy ?
-Jasne..
10 min. później w galerii:
Gdy przymierzyłyśmy ciuchy okazało się że są w sam raz, kupiłyśmy je. Następnie udałyśmy się do domów.
W domu był straszny bałagan, a ojciec chyba był w pracy. Posprzątałam co zajęło mi jakąś godzinę. Na zegarku była 18. Odrobiłam lekcje i obejrzałam tv..
_______________________
:) Może być ??
Kolejny może jutro !!
Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego
Roku KOCHANI !!!!! ; **
Bohaterka- Monika
Bohaterka- Monika
fajny, nawzajem!!! :D
OdpowiedzUsuńJest The Best !
OdpowiedzUsuńwww.przyjaznmiloscmarzenia.blogspot.com
www.inmytwoworlds.blogspot.com
www.lovestorybykarolcieeekkk.blogspot.com