czwartek, lutego 10

Rozdział 21 " Kolacja "

Następnego dnia do szkoły szłam na 10. Razem z Moniką dojechałyśmy na 12 bo tramwaj się zakopał w śniegu. Lekcje minęły szybko, nauczyciele gadali tylko o testach. Wróciłyśmy o 17.30. Nagle zadzwonił mój telefon.
-Halo ?
-Cześć słońce, będę za 15 min.
-Okej. Do zobaczenia
Rozłączył się. Pobiegłam do pokoju, założyłam eleganckie ciuchy, wyprostowałam włosy i rozpuściłam.
-Tomek będzie zachwycony - mówiła przyjaciółka
Nakładałam kolczyki, gdy zadzwonił dzwonek do drzwi.
- Idę otworzyć - krzyknęła Mon
Usłyszałam głos Tomka, ujrzawszy go oniemiałam z wrażenia. Włosy na żel , czarne jeansy, koszula w kratę i adidasy, w jednej  ręce trzymał swoją kurtkę, a w drugiej soczyście czerwoną różę.
-Gotowa ?
-Tak, chodźmy.
-Miłego wieczoru ! -  rzuciła Monika zamykając drzwi
-To dla Ciebie - wręczył mi różę i wsiedliśmy do auta.
-Dokładnie to gdzie jedziemy ?
-Ale ty jesteś ciekawska - zaśmiał się i położył rękę na moim kolanie
Po ok. 20 min. zatrzymaliśmy się obok restauracji. Weszliśmy do środka i usiedliśmy. Znałam to miejsce.
-Pamiętasz? To tutaj zaprosiłem cię gdy mieliśmy po 12-13 lat.
-Tak. Przyszliśmy na gorącą czekoladę - zaśmiałam się
Zamówiliśmy kurczaka z frytkami i czerwone wino. Bardzo miło nam się rozmawiało. Czasami chodziliśmy na takie kolację, ale traktowaliśmy je normalnie, przyjacielskie wypady. A teraz było to coś więcej niż zwykłe spotkania. Gdy robiło się późno pojechaliśmy do Tomka do domu. Zaprosił mnie do sypialni, gdzie rozmawialiśmy o planach na przyszłość. Gdy dostanę się na te studia, wyjedziemy we dwoje do Londynu, a w wakacje chcemy polecieć do Wenecji.
- Nie mogę się doczekać - powiedział
-Ja też-odparłam
Wyszłam na balkon się przewietrzyć, było cholernie zimno. Poczułam jak Tomek obejmuje mnie i całuje po szyi. Czułam jego wspaniały zapach, to ciepło.
-Kocham cię - wyszeptał
-Ja ciebie też - pocałowałam go
Całowaliśmy się, było magicznie. Pragnęłam tego. Kochaliśmy się...
______________________________
21 xdd
Ale dużo tych rozdziałów ; )
Myślę, że wam się podoba ; P
Tylko szkoda, że tak mało komentarzy ; /
Pozdrawiam ! < 33

5 komentarzy: